MyWatch.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriseret indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles MyWatch.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale eventuel kreditering. Ved reklamationssager afholder MyWatch.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
MyWatch
Postboks 207
8700 Horsens
Email: mywatch@mywatch.dk
Eller uret kan sammen med garantibevis fremsendes til Urmager Halse, Søndergade 33, 8700 Horsens med beskrivelse af fejl.
Varereturnering sendes til MyWatch.dk, Postboks 207, 8700 Horsens – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan desuden ske ved at nægte modtagelse eller ved personlig aflevering. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes hvis fyldestgørende information følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af forudgående korrespondance med videre.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt ved bankoverførsel, og MyWatch har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr email eller anden traditionel korrespondanceform.